selamat datang.terimah kasih sudih berkunjung di blog ini

Tuesday 22 September 2015

                                                                                                       

Kenapa ramai orang malas hendak buat duit dengan Neobux dan PTC yang lain ? Jawapannya klik yang selalu diterima adalah PTC jenis ini adalah membosankan dan tidak dapat fokus. Sebab ramai yang tidak kekal lama dengan PTC seperti ini. 

Semasa mula-mula bergiat dengan Neobux , saya juga berasa bosan kerana terpaksa duduk di depan PC dan terpaksa klik ads pada waktu server yang telah ditetapkan namun setelah mempelajari teknik dari otai-otai di beberapa forum kini sudah ketagih pula dengan Neobux.

Selain itu , turut diterjah dengan soalan sinis MAMPUKAH saya ini kekal lama dengan Neobux ? Jawapan saya YA! jika kena dengan peraturan dan teknik yang telah dipelajari. Sudah pasti boleh!

Saya boleh ! Anda juga boleh ! 

Apa itu Neobux ??
                                                           

Jika yang masih belum tahu mengenai NeoBux , ia merupakan perkhidmatan PTC (Paid to Click) dengan pendaftaran percuma yang terdapat dalam pelbagai bahasa di seluruh dunia.Perkhidmatan NeoBux membantu pengiklan untuk mencapai beribu-ribu pelanggan sasaran yang berpotensi dengan memaparkan iklan mereka (pengiklan) mengikut sasaran lokasi dan pengguna 

NeoBux juga boleh menjana pendapatan dengan hanya melihat iklan mereka (pengiklan).

Pengguna NeoBux hanya perlu mengklik pada iklan pengiklan dan melihatnya semasa jumlah masa yang dinyatakan oleh pengiklan (3 saat, 10 saat, 30 saat atau 45 saat).

Selepas melihat iklan itu, pengguna NeoBux akan dikreditkan dengan jumlah yang ditetapkan sebelum wang dalam akaun Neobux mereka (USD$0.001, USD$0.005, USD$0.010, USD$0.015 atau USD$0.020).

Senang nak cakap , setelah anda semua mendaftar dengan Neobux, anda boleh mula menjana pendapatan secara percuma! Jadi, kita boleh menyertai NeoBux dengan dua tujuan, menjana pendapatan dan untuk mempromosikan perniagaan kita ke serata dunia.

Ramai yang belum tahu bahawa kita boleh menyewa referral dan juga boleh mendapatkan direct referral dengan cara mempromosikan link referral kita kepada rakan-rakan kita.

Tengok !  Senang kan.

Ini adalah bukti pendapatan saya dengan Neobux ! Sedikit ? Ya! Memang sedikit namun boleh ditingkatkan lagi.




PERHATIAN! !
SEBELUM TU ANDA MESTILAH ADA AKAUN NETELER/PAYPAL.
JIKA BELUM ADA AKAUN LAGI,SILAKAN BUKA TERLEBIH DAHULU

--SELAMAT MENJANA DAN MAJU JAYA--


No comments:

Post a Comment